UPC a komunikační bariéra

11. 4. 2008  •  Petr Brádler  •  3 komentářů 

Jaké má společnost UPC komunikační problémy jsem popisoval již dříve, dnes to bude o webu UPC. S fakturou došel také leták, který informuje o soutěži. Jsem člověk hravý, ale také obezřetný – nerozdávám své kontaktní údaje na všechny strany.

Pročetl jsem si tedy leták a narazil hned na několik, pro mě, nedostatků. Možnosti, jak odeslat odpovědi jsou dvě – e-mail a SMS, přičemž jsem se nikde nedočetl cenu za SMS. Na konci se píše, že pravidla soutěže se dočtete na www.upc.cz. Když už bych se rozhodl odpovídat, rád bych se alespoň podíval, komu své údaje předávám a co s nimi bude dělat dále. Jestli mi nezačne chodit nějaký další reklamní spam, apod.

Skočil jsem tedy na web UPC a hledal ony bližší informace a pravidla:

  • úvodní stránka – nic
  • sekce Aktuality – nic
  • možnost jakéhokoliv vyhledávání – nic
  • jakýsi informační a zábavní portál UPC Live – nic

Dal jsem si tu práci a zkoušel hledat asi pět minut – nic. Přitom by pomohla jen nová www adresa, vytvořená k tomuto účelu a propagovaná na letáku. Takže co se týče komunikace a UPC – zase někdy příště :-) .

Související články

Rubrika: Osobní

Štítky:


3 komentářů Přidat komentář RSS komentářů

  • 1 | pryfish

    Ono web UPC je vubec jeden velkej zmatek, já sem tam hledala číslo na infolinku, protože mi už půl roku zrušení jejich služeb stále chodily faktury. Číslo sem na webu nenašla, nakonec jsem se ho ale dopátrala přes faktury, naštěstí a čekala asi 45 minut než na mě přišla řada a já mohla mluvit s operátorem, který mi stejně nepomohl :) … peklo !

  • 2 | Lukas

    Upřímně řečeno nechápu, jak může být u UPC někdo spokojený. Také jsem si s nimi zažil své od neskutečných zmatků při zapojování (internet nefungoval, trvdili že je vše ok, musel jsem si volat i technika, který problém nezjistil a po několika týdnech se konečně zjistilo, že mi dodali nefunkční modem…) až po neuvěřitelné problémy v komunikaci a fakturaci. Je to peklo. Teď mám Netbox a i když komunikace je taky někdy velmi nedostatečná, přesto je to služba nesrovnatelně lepší než UPC (i díky poměru “cena/výkon”).

  • 3 | Kalmir

    Zřizoval jsem si UPC internetové připojení pár týdnů zpátky. První příjezd technika byl marný: bylo třeba trochu vrtat, já jsem u známé nájemník a neměl jsem souhlas majitele (na to mě nikdo neupozornil, byť mi to mohlo dojít). Seženu si plnou moc a volám na objednací linku. Prý je nutné cele zopakvat proces objednávky (tj. dalších 10 dní v trapu)! Nenechal jsem se odbýt a nakonec vše šlo – za 2 dny. Proč to nešlo rovnou bez toho přemlouvání?

    Druhý technik mě upozornil, že problémy můžu řešit přes fórum na upclive.cz. Prý to dobře funguje. Kdo ví. Jen je mi divné, že upc.cz jsem neviděl odkaz na upclive.cz. Tj. kdyby se technik nezmínil, o této možnosti vůbec nevím.

Přidat komentář


Komentáře můžete sledovat přes RSS kanál.


Dinosaurus Pleo

Petr Brádler, Na volné noze
View Petr Brádler's profile on LinkedIn