Důvody proč si pořídit www stránky

Váháte a nevíte jestli by se Vám webové stránky vyplatily? Věříme, že ano. Třeba Vám v rozhodování pomohou následující řádky.

Pokud pomineme zábavní webový průmysl, slouží Internet především jako obchodní a reklamní médium. Velká skupina uživatelů přistupuje k internetu, aby našla potřebné informace, aby zjistila jaká je nabídka na trhu, jaké existují možnosti. Právě z pohledu uživatelů, kteří většinu informací (nebo první informace) získávají z internetu, platí pravidlo:

když nejsi na internetu, neexistuješ.

Z tohoto důvodu věříme, že mít to své místo na internetu je rozhodně výhoda. Další důvody, proč si pořídit vlastní www stránky jsme se pokusili rozdělit do následujících skupin.

Obchodní důvody k pořízení webových stránek

Obchodní důvody budou platit pro první, patrně největší skupinu. Jsou to výrobci, prodejci či subjekty nabízející služby. Pro ně téměř neexistuje možnost nemít vlastní webovou prezentaci, neboť by to znamenalo konkurenční nevýhodu. Vlastní webová prezentace jim, a také Vám, poskytne:

  • vlastní reklamní a informační prostor – o své firmě zde můžete napsat vše potřebné;
  • reklamní prostor, kde můžete nabízet své produkty, výrobky nebo služby;
  • významný prodejní kanál – stále větší množství lidí se učí a zvyká si na jednoduchost nakupování přes internet pomocí e-shopů (internetových obchodů);
  • díky webu Vás může oslovit další firma a nabídnout spolupráci, získáte nové kontakty.

Reprezentace na webu

Druhá skupina důvodů se do jisté míry prolíná se skupinou první. Každý zákazník – ať už nakupuje v kamenných obchodech nebo na internetu – vždy rád zná informace od koho nakupuje a co nakupuje. Otázka od koho nakupuje znamená, že si přejí zjistit o dané firmě více informací, její věrohodnost či kvality. V případě otázky co nakupují to znamená zjištění dodatečných informací o výrobku nebo službě, kterou si přejí koupit. Vaše www stránky Vás tedy reprezentují.

  • Ukážete, že skutečně existujete;
  • můžete poskytnout informace o Vaší firmě – o její historii, aktivitách, úspěších či plánech do budoucna;
  • můžete poskytnout detailní informace o nabízených výrobcích či službách, které uživatel běžně nezíská;
  • zkráceně řečeno, pomocí www stránek navazujete a udržujete určitý vztah s potenciálními zákazníky, klienty, obchodními partnery.

A když se odprostíme od práce – webové stránky Vám nabízí úložný prostor na internetu. Jedete do zahraničí nebo na návštěvu? Uložte si na web potřebné dokumenty nebo fotky a „na druhé straně” si je můžete opět stáhnout a ukázat přátelům nebo kolegům.

Možnosti jsou téměř neomezené.


Kam dále / další informace